پیام کوتاه عشقولانه (اس ام اس عاشقانه)

گفتی: هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که  نکنه  نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده، گفتم: اگه بارون نبود چی ؟ گفتی : اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش میگیره، گفتم: یه خواهش دارم، وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار، گفتی: چشم، حالا امروز من دارم گریه میکنم اما آسمون نمیباره، تو هم اون دور دورا ایستادی و بهم میخندی   

  

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش 3-2 ماه بیشتر زنده نیست ، یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله یعنی 2 خط موازی که هیچگاه به هم نمی رسند ، یاد گرفتم در عشق هیچکس به اندازه خودت وفادار نیست و یاد گرفتم هر چه عاشق تری ، تنهاتری 

  

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * *  

عشق را وارد کلام کنیم ، تا به هر عابری سلام کنیم و به هر چهره ای که تبسم داشت ، ما به آن چهره احترام کنیم ... زندگی در سلام و پاسخ است ، عمر را صرف این پیام کنیم ... عابری شاید عاشقی باشد پس به هر عابری سلام کنیم

  

 

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

کفشات و در بیار! . . . جدی میگم کفشات و در بیار. . . . چرا؟... اخه تو توی یک سرزمین مقدسی!!! . .  اره شک نکن تو توی *قلب منی 

  

 

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

اگه عاشق شدی و می خوای به عشقت برسی به توصیه های زیر توجه کن: . . . . . . ای شیطون مچتو گرفتم بگو طرف کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

  

 

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان  

 

  

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

 عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط میگه توی قلب من زندگی کن عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی عشق نمیگه دوستم داری؟ فقط میگه دوستت دارم  

  

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت ؟ جایی که میری مردمی داره که می شکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم . تو تنها نیستی . توکوله بارت عشق میزارم که بگذری، قلب میزارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه، ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم 

 

 * * * * WwW.100JOK.BLOGSKY.COM* * * * 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد