رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+عکس

فراد برای انتخاب مقصد سفر، میتوانند معیارهای گوناگونی داشته باشند. برای عدهای، رمانتیک بودن یکی از ویژگیهای مهم مقصد سفراست. نشنالجئوگرافی اینبار از بین شهرهای دنیا، تعدادی را به عنوان رمانتیکترین شهرها معرفی کرده و از هر شهر نمادی را برگزیده که با هم در گزارش تصویری زیر میبینیم.بخش دستنخورده ساحل جنوبی اورگان، زیبایی خیرهکنندهای دارد.

ساحل اورگان
در این تصویر بخشی از خط ساحلی صخرهای آن، که ساحل بندون نام دارد را میبینید. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، بابت ناهارخوریهای زیبا و استراحتگاههای مجلل خیالتان راحت باشد!

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
به این گلها ترومپت فرشته گفته میشود که در میدان اتحاد سانفرانسیسکو، پای مجسمه آزادی شکوفا شدهاند. این میدان یکی از مراکز خرید مهم سانفرانسیسکو است. هوای معتدل و قیمتهای پایین در زمستان، از این شهر یک مقصد خوب برای سفر به قصد خرید میسازد.


کائای، هاوایی
اینجا ساحل ناپالی است. خشکی، مانند برجی مقابل اقیانوس آرام قد علم کرده و منظرهای بینظیر و رویایی به وجود آورده است. اما شاید خیالانگیزترین بخش سفر به این منطقه، گشت و گذار در دره آرام کالالوآ باشد که دسترسی به آن فقط با قایق میسر است.

زادر، کرواسی 
این باتریهای خورشیدی قرار است از نور خوشید انرژی بگیرند، البته اگر ابرها اجازه بدهند! زادر در کنار دریای ادریاتیک واقع شده و خط ساحلی طولانی دارد. به علاوه در این شهر میتوانید از معماری به سبک رم لذت ببرید و شبها هم مناظر پرنور مدرن داشته باشید.
 
ساوت ویلز
تا به حال ستارهها را به این شکل دیدهاید؟ خطوطی که در آسمان میبینید، رد عبور ستارهها در آسمان پنارت، در حومه کارادیف واقع در ساوت ویلز است. هر سال تابستان این منطقه توریستهای زیادی را جذب میکند تا از نمای ساحلی خیالانگیز آن لذت ببرند.
رم، ایتالیا
درخشش بینظیر در شب، یکی از جاذبههای رم است. رم به خاطر تاریخ غنی و غذاهای معروف و البته مردم گرم و مهماننوازش، یکی از شهرهای جذاب برای توریستهای سراسر دنیا است. رم با ساختمانهای قدیمی و مجسمههای هنری جورواجور، فضایی رویایی دارد.
ساحل پیزمو، کالیفرنیا
ساحل پیزمو در نزدیکی لوسآنجلس، روی یکی از سواحل آمریکا که کمترین توسعه را داشته واقع شده است. فکر میکنید با این اوصاف منطقه خلوتی است؟ اما در واقع تابستانها 50 هتل در این منطقه پر از بازدیدکننده میشوند!
سیسیل، ایتالیا
سیسیل از مناطق معروف ایتالیا است. سواحل زیبا و بناهای تاریخی مثل مقبره هرا از یک طرف، خیابانهای باریک و پیچدرپیچ از طرف دیگر، برای توریستها جذاب هستند. خیابانهای اریس سیسیل افراد را گیج میکنند و این گیج شدن برای آنها خیلی جذاب است.


نیویورک، آمریکا
شبها صفی از چراغها، فاصله منهتن تا بروکلین را غرق در نور میکند، جایی که معروفترین رستورانها، تئاترها، موزهها و هتلها در انتظار میلیونها نفری هستند که هر سال از نیویورک دیدن میکنند.
دریاچه گاردا، ایتالیا
ظاهرا ایتالیا در بین کشورهای دنیا، شهرها و مناطق خیالانگیز زیادی دارد! گاردا بزرگترین دریاچه ایتالیا است. در نزدیکی این دریاچه، سیرمیون قرار دارد که به خاطر چشمههای آب گرم و سواحلش معروف است./ف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد